tiktok dun & bradstreet

רכב להובלת תרופות

בחירה של רכב להובלת תרופות היא בחירה שיש לתת עליה את הדעת. לא פעם אנחנו יכולים לדון שעות על הבחירה הנכונה בכלי הרכב הטוב ביותר כדי להגיע מנקודה אחת לאחרת. אלא שכאן אנחנו מדברים על בחירה רבת משמעות הרבה יותר.

 כאשר אנחנו ניגשים לבחור רכב להובלת תרופות אנחנו ניגשים לדבר למעשה על חיי אדם. מדובר על החלק האחרון בשרשרת אספקה של תרופות מהמפעל בו הן מיוצרות עד לידיים של הלקוח. מדובר בתרופות להן יש משמעות רבה באיכות חייהם של מטופלים רבים. 

לכן כאשר אנחנו ניגשים לבחור רכב להובלת תרופות חשוב לוודא כי הרכב מתאים למטרה שלשמה נועד. כדי שתוכלו לבחור רכב להובלת תרופות בצורה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם מידע חשוב שכדאי לדעת. 

מה תפקידו של רכב להובלת תרופות בשרשרת האספקה ללקוח

לשרשרת האספקה המחברת בין מפעל התרופות ללקוח יש משמעות רבה. תרופות הן מוצר רגיש לטמפרטורה היכולה להשתנות לאורך שרשרת האספקה. חישבו על כך, לא פעם אנחנו מדברים על העברה של תרופות מצד אחד של העולם לצדו השני.  על התרופות להיות שמורות היטב בטמפרטורה קבועה כל הזמן. לתהליך ההובלה קוראים בשפה המקצועית: GDP (Good distribution practice). או אם נגיד בעברית פשוטה: מדובר על האחריות שיש ליצרן מרגע יציאת התרופה מהמפעל ועד שזו מגיעה לידיו של הלקוח. 

כאמור, לטמפרטורה של המכלים בהם מאוחסן הציוד חשיבות רבה. לכן, משרד הבריאות בוחן בקפידה כל רכב המיועד להובלת תרופות. רכב שלא עומד בקריטריונים לא יכול לשמש בתור רכב להובלת תרופות. 

לתהליך אישור של רכב, כך משרד הבריאות יכיר בו כרכב תקין להובלת תרופות, קוראים ‘ולידציה’. זה השלב בו גורמים במשרד הבריאות בודקים את כל הפרמטרים השונים בהם ניחן הרכב ומחליטים האם הוא יכול להוביל תרופות באופן כזה שאלו לא ייפגעו. 

מכירהליסינגהשכרהטרייד אין

רגע לפני שאתם בוחרים רכב להובלת תרופות יש כמה דברים שאסור לשכוח  

  1. לוודא כי מדובר ברכב תקין העומד בסטנדרטים של משרד הבריאות: כאמור, לתקינות של הרכב חשיבות קריטית בתוך שרשרת האספקה של המוצר ללקוח. אנחנו לא רוצים חלילה לדמיין מצב בו רכב לא תקין הביא לפגיעה ממשית בחולה כזה או אחרת. 
  2. לוודא כי החברה ממנה שכרתם את הרכב תהיה שם למקרה של תקלות:  תקלות קורות כל הזמן. אין לנו איך לשנות את מה שאין לנו שליטה עליו. אנחנו כן יכולים להבטיח שברשותנו רכב תפעול הזמין לרשותנו 24/7 עבור פתרון של כל תקלה. 

מחפשים רכב להובלת תרופות העומד בתקנים של משרד הבריאות? זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירות מקצועי ומיומן שייתן לכם את המענה הנדרש. אצלנו תוכלו למצוא סוגי רכבים שונים ופתרונות מקצועיים במקרה של תקלה זו או אחרת.

אצלנו בליסקום ניתן לקבל רכב ולידציה בהשכרה, בליסינג וגם בקניה! לפרטים נוספים חייגו: 9761*

וואטסאפ חייגו עכשיו

תפריט נגישות